PLA_logo_final – farebne-01

Cookies

Cookies: sú malé súbory, ktoré sa sťahujú do zariadenia (počítač, tablet, mobilný telefón atď.) počas používania Internetovej stránky. Prevádzkovateľ pomocou cookies skúma účinnosť Internetovej stránky. Cookies vo všeobecnosti nemajú žiadne informácie slúžiace na identifikáciu jednotlivých osôb, ale namiesto toho sa používajú na identifikáciu prehliadača na konkrétnom zariadení. Cookies môžu byť dočasné alebo trvalé, ktoré zostanú v zariadení aj po zatvorení prehliadača po dobu uvedenú v cookie. Tieto trvalé cookies môžu byť kontrolované pri každej návšteve Internetovej stránky. Informácie, ktoré zhromažďujeme prostredníctvom Internetovej stránky, zahŕňajú: typ prehliadača, internetovú adresu, z ktorej sa pripojil na Internetovú stránku, operačný systém zariadenia, IP adresu zariadenia. Pre zobrazovanie relevantnejších reklám sú niektoré cookies stanovené reklamným systémom tretích strán, ako je Google Adsense. Toto je možné vypnúť v účte Google. Počítač je možné nastaviť tak, aby cookies odmietal, aj keď v takom prípade je možné, že niektoré funkcie stránky nebudú funkčné. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.

17:00

Úvod a úvodné slovo dekana FMUK

Oliver Jakubík

Personal & brand growth consultant

Od roku 2008 pomáham manažérom, podnikateľom, firmám a neziskovým organizáciám pri ich osobnom rozvoji a budovaní modernej značky.

Za posledné roky som mohol odovzdať nový pohľad na osobný rozvoj a budovanie autentickej značky viac ako 10 000 účastníkom firemných školení, workshopov, prednášok a konferencií na Slovensku a v Čechách.

prof. Mgr. Peter Štarchoň, PhD.

Dekan Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave

Peter Štarchoň počas svojho aktívneho pôsobenia ako lektor marketingu získal teoretické aj praktické poznatky v špeciálnych oblastiach marketingového štúdia, ako sú marketingová komunikácia, medzinárodný marketing, bankový marketing, reklama alebo direct marketing. Ako vedúci Katedry marketingu FMK PU prezentoval nové marketingové trendy v rôznych výskumných projektoch s osobitným dôrazom na značky. V roku 2006 založil medzinárodný vedecký časopis Marketing Science and Inspirations, v ktorom dodnes pôsobí ako šéfredaktor. Okrem toho je členom redakčných rád vedeckých časopisov Holistic Marketing Management a Auspicia, autorom alebo spoluautorom viacerých monografií a učebníc o marketingu, direct marketingu, marketingovej komunikácii a brandingu a viac ako šiestich desiatok vedeckých prác, štúdií a príspevkov na konferenciách. V súčasnosti zastáva funkciu dekana Fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislave.

20:40 - 21:00

Veďte tím tak ako nikto iný!

Ivana Havranová

Spoluzakladateľka a mentorka, Expertklub

Ivana Havranová, koučka, mentorka a trénerka programu “Dobrý lídership” v Expertklub Univerzite. Po 26 rokoch pôsobenia v top manažmente viacerých spoločnosti, začala s vlastnými podnikaním na podporu podnikateľov, start-upov, manažérov a lídrov. Je spoluzakladateľka projektu Expertklub a zakladateľka Školy rodičovstva. Koučing lídrov a tréningy lídershipu považuje za svoje poslanie. Stále pri úspechu viacerých dnes už etablovaných spoločností. Okrem toho prepája svet biznisu so svetom rodiny, pretože rodina je tiež tím. Je odborným garantom projektu Sešn lídrov, kde pravidelne prednáša na témy lídershipu. Za rok 2023 sa stala finalistkou Koučka roka od Learning & Development Awards. Mama dvoch dcér, milovníčka umenia, prírody a kníh.

19:55 - 20:25

Spiritual leadership

Ivana Molnárová

Chief Executive Officer, Alyra

Vyštudovala Matematicko-fyzikálnu fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Po absolvovaní univerzity pracovala v rodinnej firme Anyhel v Humennom. V roku 2001 nastúpila do spoločnosti Profesia ako Sales Representative a po zmene viacerých pozícií od mája 2008 riadila a koordinovala obchodné aktivity spoločnosti v Českej, Slovenskej a Maďarskej republike ako marketingová a obchodná riaditeľka. Od októbra 2010 bola výkonnou riaditeľkou spoločnosti Profesia. V roku 2022 dostala ocenenie Manážer roka 2022 a zároveň ku koncu roka odišla z pozície riaditeľa. Momentálne sa venuje transformácii a poradenstvu pre firmy, individuálnej práce s lídrami v spoločnosti Alyra spolu so svojim partnerom.

Juraj Habovštiak

NED, MTS, spol. s r.o. Krivá

Do roku 1996 pôsobil ako konštruktér a manažér. Potom založil spoločnosť MTS, ktorá sa venuje výrobným technológiám, automatizácii a inteligentným systémom pre energetiku. Firma má viac ako 600 zamestnancov a patrí medzi lídrov na trhu. Snaží sa presadzovať špičkové technické riešenia s humánnym akcentom. Juraj pôsobil v MTS ako CEO do roku 2019. Vtedy inicioval prechod na druhú generáciu výkonných manažérov. Vytvoril správnu radu spoločnosti, v ktorej ďalej aktívne pracuje ako jej predseda. Je držiteľom ocenení EY Podnikateľ roka 2019 a Trend Manažér roka 2020.

19:20 - 19:40

Mindset podnikateľa ako lídra

Tomáš Török

CEO & partner, BizBuilders

Podnikateľ, stratég, expert na akceleráciu biznisu, tvorca biznis-marketingových stratégií. Častokrát spíker, ale aj moderátor. Ale najmä “nakopávač” rastu firiem aj ľudí v nich.

Tisíce hodín konzultácií a množstvo klientov, ktorým pomohol naštartovať nový level podnikania. Slovenským, ale aj zahraničným firmám. Vlastným projektom aj značkám z trhu. Tuli, Powerlogy, Futbaltour, CBRE, Kellys, Javorina alebo MaxSport to je len malá časť firiem, ktorým pomohol naštartovať novú etapu podnikania.

18:20 - 18:40

Trendy v leadershipe

Peter Strcula

Founder & CEO, Blue Max s.r.o.

9 rokov a v 9-tich krajinách pomáham podnikateľom, manažérom a obchodníkom dosahovať vyššie tržby, s menšou námahou. Tréningami predaja, prezentovania a komunikácie. Popri tom obchodne zastupujem firmy a som v predaji stále aktívny. Školím iba to, čo má najväčší efekt na výsledky.

17:45 - 18:05

Linkedin ako nástroj lídra

Simona Mištíková

Managing Director, DIVINO

Vysoko kvalifikovaný PR konzultant s viac ako 18-ročnými skúsenosťami zodpovedný za národné a medzinárodné PR kampane a účty.
Poskytovanie PR stratégií; riadenie problémov; krízová komunikácia (krízové ​​plány, školenia, manuály); vzťahy v komunite; výskum a analytika; stratégia a manažment sociálnych médií; komunikačné školenia a semináre; korporátna, produktová a CSR komunikácia; budovanie značky.

Hana Jech

Senior PR a Marketing Consultant, DIVINO

Pracuje s marketingom už viac ako 13 rokov. Jej skúsenosti pochádzajú z Event managementu, PR a B2B marketingu. Vytvára nové stratégie a pracuje so zaujímavými značkami, vytvára rôzne eventy a aktuálne sa špecializuje na tému Linkedin, ktorú prednáša na rôznych konferenciách a seminároch.

17:10 - 17:30

Lídri v srdciach Slovákov: Kým sa inšpirujeme?

Prof. Anna Lašáková

Profesorka, Katedra manažmentu, Fakulta managementu Univerzity Komenského v Bratislave

V rámci vedecko-výskumnej a pedagogickej práce sa venuje vedeniu ľudí, organizačnému správaniu, interkultúrnemu manažmentu a podnikateľskej etike. V rámci Erasmus mobility vyučovala na viacerých zahraničných univerzitách. Získala ocenenie za pedagogickú prácu podľa hodnotenia študentov v UniValue ako aj ocenenie rektora UK v Bratislave za výborné pedagogické výsledky.